fbpx
default thumbnail

Kros aktywny

Tutaj już nie ma zlitowania! Biegniemy angażując się we wszystkie podbiegi i zbiegi.

Tutaj już nie ma zlitowania! Biegniemy angażując się we wszystkie podbiegi i zbiegi.

Należy zawsze tak zaplanować ten trening i tak go poprowadzić, by każde okrążenie było szybsze od poprzedniego. Ostatnie to już prawie szaleństwo – powinno się kończyć niemal sprintem. Dla pewności dodam, że zanim przystąpi się do jego realizacji trzeba się porządnie rozgrzać i przede wszystkim mieć już za sobą kilka krosów pasywnych. W przeciwnym razie kontuzja niemal gwarantowana! Polecam też chwilę skupienia, tak by nie przystępować do niego “z marszu”.

Razem
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
default thumbnail

Kros

Następne
default thumbnail

Kros pasywny

Powiązane artykuły

Wydolność

Wydolność – to pojęcie biologiczne określające funkcjonalne zdolności do wykonywania wysiłków fizycznych przy rozwinięciu najbardziej ekonomicznych i efektywnych reakcji ustroju.
default thumbnail
Czytaj dalej

Przyswajalność obciążenia

Reakcja poszczególnych biegaczy na taki sam bodziec wysiłkowy jest różna i zależy od poziomu indywidualnie stabilnego zakresu szybkości i stopnia wytrenowania.
default thumbnail
Czytaj dalej

Rozgrzewka

Jest niezbędna, by wykonać mocniejszy trening. Składa się z 3 części: około 15' biegu zakończonego łagodnymi przebieżkami, 10-12' ćwiczeń rozciągających i 2-3'... koncentracji (!).
default thumbnail
Czytaj dalej

Sprawdzian

Element treningu (!), mający pomóc ocenić aktualny stan wytrenowania. Analiza reakcji fizycznych i psychicznych podczas sprawdzianu wyznacza kierunki działań w dalszym okresie.
Najwygodniejsze buty do biegania w trudnym terenie jakie miałem na stopach!
Sprawdź, co to za model