Dieta i trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość – nowa propozycja na rynku wydawniczym

Silna wola i ciężki trening fizyczny nie wystarczą, by osiągnąć maksimum możliwości sportowych. Najlepsi sportowcy korzystają z fachowej wiedzy dietetyków. Katarzyna Biłous na co dzień wspiera maratończyków, ultramaratończyków, triatlonistów, a także sportowców amatorów. W książce “Dieta i trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość” prezentuje przykłady gotowych jadłospisów, które pozwolą kontrolować masę ciała w zależności od poziomu intensywności wysiłku.

Podpowiada również, jak samodzielnie stworzyć indywidualny plan żywieniowy dostosowany do twoich potrzeb – przed treningiem i w jego trakcie, na zawodach i po nich. Dzięki profesjonalnym wskazówkom autorki książki zredukujesz tkankę tłuszczową oraz zbudujesz masę mięśniową, a także wypracujesz nowe nawyki żywieniowe, które przyniosą korzyści dla twojej sprawności fizycznej, zdrowia i samopoczucia.

dieta-i-trening-jak-zdrowo-budowac-sile-i-wytrzymalosc-nowa-propozycja-na-rynku-wydawniczym-01

Dzięki poradnikowi:

  • precyzyjnie ustalisz, ile i jak jeść, aby w pełni wykorzystać naturalny potencjał;
  • poznasz najważniejsze zasady żywieniowe, które pomagają zregenerować organizm po zawodach i wzmacniają odporność;
  • odkryjesz skuteczne sposoby, jak uniknąć odwodnienia i zakwaszenia organizmu;
  • dowiesz się, na co zwracać uwagę podczas zakupów oraz jakie przekąski wybierać.

Ciało sportowca jest jak silnik – by osiągać jak najlepsze wyniki potrzebuje nie tylko wytrzymałych rozwiązań konstrukcyjnych, lecz także doskonale dobranego paliwa. Ta książka daje przepisy na przygotowanie mieszanki dającej maksimum mocy wtedy, kiedy jej właśnie potrzebujesz – Marek Dudziński, redaktor naczelny magazynu „Runner’s World”.

Uzupełniając swój trening o odpowiednia dietę, zacząłem rozumieć, czym jest „paliwo” dla długodystansowca w triatlonie. Wcześniej jadłem produkty powszechnie uważane za zdrowe, ale dopiero odpowiednie zbilansowanie posiłków pomogło mi osiągnąć docelową wagę startową. Dzięki książce Kasi możesz w prosty sposób zrozumieć, czego potrzebuje organizm sportowca. Polecam – Kacper Adam, Mistrz Polski dystansu Half Ironman, z rekordem życiowym 3 h 51 m.

O autorce

Katarzyna Biłous – dyplomowany specjalista dietetyk, trener żywienia w dyscyplinach wytrzymałościowych, terapeuta zaburzeń odżywiania. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki, założycielka poradni dietetycznej DietoVita.pl. Kilkukrotna zwyciężczyni biegów górskich na orientację. Publikowała artykuły m.in. w czasopismach „Runner’s World”, „Women’s Health” oraz serwisie TreningBiegacza.pl. Prowadziła warsztaty dla uczestników wielu największych wydarzeń sportowych w Polsce.

Sprawdź produkty w naszym sklepie!