fbpx
posilek biegacza spaghetti aglio olio e peperoncino

Posiłek biegacza – Spaghetti aglio olio e peperoncino

Kolejny przepis na szybkie i pożywne danie obiadowe dla biegaczy przygotowane przez Kubę, który prowadzi jeden z najbardziej popularnych blogów kulinarnych w polskim Internecie kuba-pichci.pl

Kolejny przepis na szybkie i pożywne danie obiadowe dla biegaczy przygotowane przez Kubę, który prowadzi jeden z najbardziej popularnych blogów kulinarnych w polskim Internecie kuba-pichci.pl

  • Przygotowanie: 10 min
  • Czas całkowity: 15 min
  • Ilość porcji: 2

Wartość odżywcza jednej porcji

  • 420 kcal
  • białko 7,6 g
  • tłuszcz: 26,1 g
  • węglowodany: 40,2 g

Składniki:

  • 200 g makaronu spaghetti
  • 4 ząbki czosnku
  • 1 papryczka chili
  • oliwa z oliwek

Przygotowanie:

Makaron wrzucamy do osolonego wrzątku i gotujemy zgodnie z zaleceniami producenta (ok. 7-8 minut). Czosnek przeciskamy przez praskę lub rozgniatamy i siekamy bardzo drobno. Przekładamy go na zimną patelnię i mieszamy z ok. 50-75 ml oliwy. Rozgrzewamy i lekko obsmażamy. Ważne, aby ogień nie był zbyt duży, bo czosnek łatwo przypalić, powinien się on raczej poddusić. Dodajemy drobno posiekaną papryczkę (wcześniej lepiej usunąć pestki, bo będzie zbyt pikantna).

Razem
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
glos serca odslona pierwsza 1

Głos serca - odsłona pierwsza

Następne
posilek biegacza ryba zapiekana w pomidorach

Posiłek biegacza - ryba zapiekana w pomidorach

Powiązane artykuły

zapiekanka biegacza wg doty
Czytaj dalej

Zapiekanka biegacza wg Doty

Uwielbiam zapiekanki, dlatego, że są bardzo praktyczne. Można wszystkie składniki przygotować, włożyć do żaroodpornego naczynia i zostawić w lodówce.
sniadanie biegacza 5 propozycji na pozywny poczatek dnia 01
Czytaj dalej

Śniadanie biegacza – 5 propozycji na pożywny początek dnia

Śniadanie biegacza – dlaczego jest takie ważne? Prawidłowe odżywianie oznacza przede wszystkim dostarczanie organizmowi niezbędnej ilości energii i wszystkich składników odżywczych. W tym celu w zdrowej diecie zaleca się planować około 4-5 wartościowych i urozmaiconych posiłków dziennie.