Posiłek biegacza – Spaghetti aglio olio e peperoncino

Kolejny przepis na szybkie i pożywne danie obiadowe dla biegaczy przygotowane przez Kubę, który prowadzi jeden z najbardziej popularnych blogów kulinarnych w polskim Internecie kuba-pichci.pl

  • Przygotowanie: 10 min
  • Czas całkowity: 15 min
  • Ilość porcji: 2

Wartość odżywcza jednej porcji

  • 420 kcal
  • białko 7,6 g
  • tłuszcz: 26,1 g
  • węglowodany: 40,2 g

Składniki:

  • 200 g makaronu spaghetti
  • 4 ząbki czosnku
  • 1 papryczka chili
  • oliwa z oliwek

Przygotowanie:

Makaron wrzucamy do osolonego wrzątku i gotujemy zgodnie z zaleceniami producenta (ok. 7-8 minut). Czosnek przeciskamy przez praskę lub rozgniatamy i siekamy bardzo drobno. Przekładamy go na zimną patelnię i mieszamy z ok. 50-75 ml oliwy. Rozgrzewamy i lekko obsmażamy. Ważne, aby ogień nie był zbyt duży, bo czosnek łatwo przypalić, powinien się on raczej poddusić. Dodajemy drobno posiekaną papryczkę (wcześniej lepiej usunąć pestki, bo będzie zbyt pikantna).

Reklama - koniecznie sprawdź!