fbpx
default thumbnail

Gimnastyka rozciągająca

Zestaw ćwiczeń rozciągających mięśnie, więzadła i ścięgna.

Zestaw ćwiczeń rozciągających mięśnie, więzadła i ścięgna.

Bez nich będą one narażone na urazy (naciągnięcia, naderwania czy nawet zerwania). Ich sprawność umożliwi wykonywanie pracy o większej objętości i intensywności, zabezpieczając przed tak tzw. kontuzjami. Wykonywane powinny być przy okazji KAŻDEGO treningu, PO zakończeniu części biegowej lub w trakcie rozgrzewki. Nieumiejętne rozciąganie PRZED wyjściem na trening może spowodować uraz – zimne, nie rozgrzane biegiem włókna mięśni mogą ulec mikrourazom.

Total
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
default thumbnail

Gimnastyka siłowa

Następne
default thumbnail

Kros

Powiązane artykuły

default thumbnail
Czytaj dalej

Szybkość

Określana jest jako zdolność do wykonywania ruchów w najmniejszych dla danych warunków odcinkach czasu.

Trucht

Najłagodniejsza forma biegu. Podczas truchtu odpoczywasz aktywnie: biegniesz bardzo wolno, nie angażując zbytnio serca.