Korzystaj wygodnie z naszego serwisu dzięki najnowszej aplikacji mobilnej dostępnej na Twojego Iphone’a i I’Pada!

Zamknij

Posiłek biegacza - Papardelle z owocami mórz

Posiłek biegacza - Papardelle z owocami mórz

Umiarkowanie szybkie makaronowe danie. Idealne po wybieganiu – recovery food.

Przepis dla trzech osób. Jeżeli planujemy jeść dwa dni z rzędu, to warto pamiętać by świeży makaron gotować na raty (podgrzewany nie smakuje zbyt dobrze). Jedna porcja około 500 kcal.

Składniki:

  • Świeży makaron papardelle (250g)
  • 0,5kg owoców morza,
  • 0,25ml wytrawnego białego wina,
  • Parmezan,
  • Dwie łyżki masła,
  • Pietruszka,
  • Sól,
  • pieprz.

Przygotowanie

Owoce morza podsmażyć na maśle, następnie dolać wino. Dusić do odparowania wina, dodać pietruszkę. Parmezan zetrzeć na wiórki.Świeży makaron gotuje się 2 do 3 minut (oczywiście w osolonej wodzie). W dużym garnku wymieszać sos z makaronem, podawać od razu. Posypać parmezanem.

Smacznego!

Zamknij