fbpx
Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

Marka Amazfit drugi rok z rzędu zostaje partnerem Maratonu Warszawskiego. Z radością informujemy, że ten globalnie uznany producent profesjonalnych smartwatchy sportowych oraz lifestyle’owych dołącza do 44. edycji naszego wydarzenia w roli Partnera Pomiaru Czasu.

Amazfit to marką z misją, która powstała z myślą o użytkownikach preferujących aktywny i zdrowy tryb życia. W portfolio marki znajdują się inteligentne zegarki oraz opaski, które nie tylko monitorują dane odnośnie treningów, ale również asystują w ich optymalizacji. Amazfit jest również producentem innych urządzeń sportowych i zdrowotnych jak bezprzewodowe słuchawki, inteligentne bieżnie oraz smart wagi. Produkty Amazfit są dostępne w ponad 90 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz Japonii. Kontynuacja współpracy z Maratonem Warszawskim jest kolejnym krokiem do umocnienia pozycji marki na rynku polskim.

Kontynuacja współpracy przy kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego była dla nas jednym z kluczowych planów na drugą połowę 2022 roku. Cieszymy się, że wspólnie z organizatorami oraz innymi partnerami możemy wspólnie wspierać sport amatorski i zwiększać świadomość Polaków o zdrowym i aktywnym stylu życia.” – Maciej Deka, Country Manager w Amazfit Polska.

Cieszymy się niezmiernie, że marka Amazfit po raz kolejny wspiera naszą misją promowania polskiego biegania. “Współpraca z Amazfit podczas 44 Maratonu Warszawskiego jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo misja marki rezonuje z naszymi celami wobec propagowania polskich biegów amatorskich w prawdziwie profesjonalnej oprawie. Zainteresowanie tak istotnego partnera potwierdza słuszność naszych działań i motywuje do ich kontynuowania.” – Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku.

Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w różnych zakątkach globu, w tym cyklu biegów Spartan Race. W czerwcu 2022 Amazfit objął patronat nad triathlonem Escape from Alcatraz w San Francisco, USA.

Total
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
Bieganie w grupie

Chcesz biegać szybciej? Wyjdź do ludzi

Następne
Mleko, pić czy nie pić?

Mleko. Pić czy nie pić? Oto jest pytanie

Powiązane artykuły

fenix latarki nie tylko dla biegaczy 01
Czytaj dalej

Fenix – latarki nie tylko dla biegaczy

Fenix to stosunkowo nowa marka na rynku, jednak jej prężny rozwój, bogata oferta oraz wysoka jakość wykonania, sprawiły, że z dnia na dzień zyskuje sobie liczne grono zwolenników i to nie tylko wśród biegaczy. Poznajmy latarki Fenix.