adidas Outdoor spełnia marzenia – w kampanii #claimfreedom miłośnicy gór, którzy mają śmiały pomysł na przygodę życia, mogą zostać ambasadorami marki.
adidas Outdoor rozpoczął globalną kampanię #claimfreedom, w której zachęca wszystkich odważnych ludzi gór, aby pokazali swój wymarzony projekt i zrealizowali go pod opieką marki. #claimfreedom to wyzwanie dla wszystkich poszukiwaczy przygód i ludzi aktywnych. Rzucają je najbardziej znani ambasadorzy marki, tacy jak Kevin Jorgeson, Sasha Di Giulian, Sam Sutton czy Pete Henke, którzy wystąpili w specjalnym filmie promocyjnym.
[youtube]bEPVuCF2DaM[/youtube]W aktywacji #claimfreedom chcemy zachęcić miłośników sportów outdoorowych do kreatywności i odrzucenia ograniczeń – mówi Rolf Reinschmidt, General Manager adidas Outdoor. – Wspinaczka, bieganie w górach, paralotniarstwo, jazda na rowerze górskim lub na nartach – dyscyplina jest bez różnicy. Świat adidas Outdoor to świat dla pozytywnie zakręconych szaleńców, których pasje chcemy wspierać – dodaje.
Wszystkich głodnych przygód zapraszamy na stronę, gdzie można zgłaszać swoje projekty do 15 grudnia 2015 roku. Najbardziej kreatywne i interesujące pomysły zostaną wybrane i zrealizowane wspólnie z adidas Outdoor wiosną 2016 roku. Każdy projekt otrzyma odpowiednią oprawę w mediach i zostanie udokumentowany, a zwycięzca zostanie światowym ambasadorem marki.