adidas po raz kolejny będzie sponsorem technicznym największego półmaratonu w Polsce – 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego. Tym razem pod hasłem #WHYIRUNWARSAW marka razem z Fundacją Maraton Warszawski zachęca biegaczy, nie tylko tych ze stolicy, do powiedzenia, co ich skłania do biegania po Warszawie. Bo każdy biegacz, niezależnie od wieku, ambicji i poziomu wytrenowania, ma swoje powody, dla których staje na linii startu. Dlatego w specjalnej strefie adidas podczas targów Expo Sport&Fitness na Torwarze będzie można nagrać krótki film i podzielić się swoją biegową historią.
Wizyta w strefie adidas to także okazja do zapoznania się z najnowszą kolekcją z linii Running marki oraz skorzystania z badania układu ruchu i doboru obuwia, wykonanego za pomocą urządzenia Running Station. Osoby, które w czasie targów zakupią buty z technologią boost® oraz podzielą się powodami, dla których biegają w Warszawie, wezmą udział w konkursie. Do wygrania w nim jest wyjazd na największy półmaraton na świecie w Göteborgu oraz start z osobistym pacemakerem. Laureatów na ich nowe życiówki poprowadzą Julita Kotecka i Bartosz Olszewski.
adidas po raz kolejny przygotował też cieszącą się zainteresowaniem limitowaną kolekcję dedykowaną półmaratonowi – wszyscy zainteresowani będą mogli zaopatrzyć się w pamiątkowe bluzy, koszulki, czapki, pasy biegowe oraz koszulki dla dzieci.
adidas to jeden z największych producentów sprzętu biegowego oraz oficjalny sponsor dwóch spośród najbardziej popularnych imprez biegowych w Polsce: Maratonu i Półmaratonu Warszawskiego. Produkty adidas to połączenie nowoczesnego designu, wysokiej jakości oraz najnowszych technologii. Niemal kultowe modele ultra boost, supernova glide boost czy energy boost ESM wykorzystują piankę boost™, która zapewnia najwyższy zwrot energii i komfort biegania. Ubrania z technologią climachill® czy climaheat® pozwalają na treningi w każdych warunkach, niezależnie od pogody i pory roku.