fbpx
wracamy z projektem aktywuj sie w maratonie 01

Wracamy z projektem “Aktywuj się w maratonie”!

Wielu biegaczy oraz osoby, które planują start w 5. Gdańsk Maratonie z pewnością ucieszy powrót organizowanego przy pierwszych edycjach tej imprezy projektu “Aktywuj się w maratonie”. Począwszy do 27 stycznia br. Radosław Dudycz wraz z trenerami podejmie się zadania przygotowania Was do ukończenia w kwietniu królewskiego dystansu w Gdańsku.

Wielu biegaczy oraz osoby, które planują start w 5. Gdańsk Maratonie z pewnością ucieszy powrót organizowanego przy pierwszych edycjach tej imprezy projektu “Aktywuj się w maratonie”. Począwszy do 27 stycznia br. Radosław Dudycz wraz z trenerami podejmie się zadania przygotowania Was do ukończenia w kwietniu królewskiego dystansu w Gdańsku.

Nowa odsłona programu wystartuje w niedzielę 27.01.2019 roku. Jeżeli myślisz o zmierzeniu się z dystansem maratońskim podczas 5. Gdańsk Maratonu, zapraszamy do udziału w bezpłatnych treningach biegowych opracowanych i prowadzonych przez Radosława Dudycza oraz grupę jego trenerów wspomagających. Ich wiedza oraz szerokie doświadczenie sprawią, że przygotowania do tak trudnego dystansu będą przyjemne i pomogą zapewnić Ci satysfakcję z wyniku na mecie gdańskiej imprezy.

wracamy-z-projektem-aktywuj-sie-w-maratonie-03

Zajęcia będą poprowadzone w dwóch grupach zaawansowania. Do każdej z nich będą przyporządkowani dwaj trenerzy, odpowiedzialni za bezpieczne i efektywne przeprowadzenie treningu. Autorem planów i koordynatorem projektu jest Radosław Dudycz.

Jego osiągnięcia:

  • Mistrz Polski w Maratonie w latach 2010, 2009
  • Vice Mistrz Polski w Maratonie w latach 2012, 2005
  • XVII m-ce w New York City Marathon 2013
  • Rekordzista Polski w Półmaratonie w kategorii M 40

wracamy-z-projektem-aktywuj-sie-w-maratonie-02

Przydatne informacje:

  • zabierz ze sobą wygodne buty sportowe, sportowy strój dający swobodę ruchu, który powinien być dostosowany do warunków atmosferycznych,
  • zajęcia będą trwały około od 1h30’ do 3h30’,
  • warto zabrać ze sobą wodę, żele energetyczne i izotonik oraz strój na przebranie po treningu.

Lokalizacje:

  • Zbiornik Świętokrzyska II ul. Konstantego Bergiela 1 Niedziela, godzina 9:00
  • Molo Gdańsk Brzeźno Środa, godzina 18:00

Organizatorzy: Miasto Gdańsk, Gdański Ośrodek Sportu Informacje >>>TUTAJ.

Razem
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
nowy jork londyn warszawa fundacja maraton warszawski wita new balance 01

Nowy Jork, Londyn…Warszawa. Fundacja Maraton Warszawski w elitarnym gronie!

Następne
znamy trase 14 polmaratonu warszawskiego 02

Znamy trasę 14. Półmaratonu Warszawskiego!

Powiązane artykuły

czolowki do biegania przy siarczystym mrozie 01
Czytaj dalej

Czołówki do biegania przy siarczystym mrozie

Bieganie zimą to doskonała okazja, by zwiększyć swoją wytrzymałość na długich dystansach. To także doskonały sposób, by przygotować się do wiosennych maratonów. Pamiętajmy o tym, by zabrać ze sobą dobrą czołówkę z zasilaniem odpornym na bardzo niską temperaturę.