Równo w południe, 20 lutego oficjalne światło dzienne ujrzała limitowana wersja jednego z najważniejszych modeli biegowych w historii: GEL-NIMBUS 20. Wykorzystując okrągłe urodziny jednej ze swoich legend, ASICS zaprezentował szerokiej widowni swoich nowych Ambasadorów Ruchu, przedstawił nową aparaturę służącą do perfekcyjnego doboru obuwia oraz zabrał wszystkich obecnych w podróż po kampanii I MOVE ME. Przy okazji zorganizowanej konferencji zaprezentowano również oficjalne koszulki wchodzące w skład pakietów startowych ORLEN Warsaw Marathon.
W niebanalnej scenerii ostatniego piętra restauracji CONCEPT 13, całe show skradł bohater spotkania: limitowana wersja ASICS GEL-NIMBUS 20 Platinum. Efektowna, platynowa wersja, wyróżniała się oryginalnym designem, ubranym w liczne detale, tak mocno podkreślając unikatowość tej edycji.
Konferencję prowadzoną przez Krzysztofa Łoniewskiego, dziennikarza Polskiego Radia, otworzył Head of Sales ASICS Polska, Sebastian Sumisławski. Opowiadając o najważniejszych wartościach ASICS, wprowadził gości w szczegóły kampanii parasolowej I MOVE ME, promującej aktywny styl życia, który wg. ASICS jest idealną receptą na lepsze życie. Nową Ambasadorką Ruchu I MOVE ME ogłoszona została Joanna Jabłczyńska. Aktorka znana m.in. z serialu „Na Wspólnej” doskonale wpisuje się w sportową duszę marki. W najbliższych tygodniach, wspólnie z ASICS, Joanna rozpocznie oficjalne przygotowania do biegu na 10km podczas ORLEN Warsaw Marathon. Warto odnotować, że w przeszłości startowała m.in. w maratonie w Nowym Jorku.
Blask jupiterów spadł również na nowych Ambasadorów Marki: Błażeja Brzezińskiego oraz Yareda Shegumo. Błażej na liście swoich sukcesów może zapisać m.in. zwycięstwo w ubiegłorocznym, 39. PZU Maratonie Warszawskim (2:11’27”). Jest również Mistrzem Polski w maratonie (Dębno, 2011r.) Yared to srebrny medalista Lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Zurychu w 2014, reprezentant Polski na IO w Rio w 2016 roku. Prezentacja czołowych lekkoatletów w nowych barwach, połączona została z oficjalną premierą koszulek wchodzących w skład pakietu startowego do ORLEN Warsaw Marathon. Jak co roku koszulki z dumą nawiązują do barw oraz symboli Warszawy. ASICS zadbał o to, by użyte materiały były przyjemne w dotyku, elastyczne oraz dobrze odprowadzające wilgoć.
Zwieńczeniem spotkania była prezentacja ASICS Motion ID. To innowacyjne urządzenie, za pomocą akcelerometrów umieszczonych na ciele biegacza, pomaga w perfekcyjnym dobraniu obuwia biegowego. Wprowadzając do systemu podstawowe dane dotyczące treningu (kilometraż, nawierzchnia na jakiej trenujemy, waga, wzrost oraz preferencje treningowe) pomaga w znalezieniu idealnego obuwia do biegania. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z uroków nowego urządzenia w strefie EXPO ASICS, podczas ORLEN Warsaw Marathon.
Ekskluzywna edycja modelu GEL-NIMBUS 20 PLATINUM dostępna jest tylko w sieci sklepów specjalistycznych SKLEP BIEGACZA.