fbpx
do biegu gotowi start 02

Do biegu gotowi? Start!

Jesteś wiecznie zabiegany? Męczy Cię nieustanna gonitwa za pieniędzmi? Masz dość wyścigu szczurów? Odstresuj się i zacznij biegać — dla czystej przyjemności! Bieganie jest dobre na wszystko!

Jesteś wiecznie zabiegany? Męczy Cię nieustanna gonitwa za pieniędzmi? Masz dość wyścigu szczurów? Odstresuj się i zacznij biegać — dla czystej przyjemności! Bieganie jest dobre na wszystko! Pomaga zrzucić zbędne kilogramy, poprawia sprawność, zapewnia dobre samopoczucie, wzmacnia zdrowie. Nie musisz kupować kosztownych karnetów na siłownię, by cieszyć się doskonałą formą — i to przez cały rok.

Jeżeli szukasz kompletnego przewodnika po świecie biegów, który oprócz wielu praktycznych informacji zawiera również program przygotowań to nie mogłeś trafić lepiej. Książka „Bieganie metodą Galloway’a. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą!” pomoże przygotować się do trzech rodzajów wyścigów – biegu na 5 km, biegu na 10 km oraz półmaratonu. 

do-biegu-gotowi-start-01

Jeśli jesteś nowicjuszem, dowiesz się, jak rozpocząć bieganie i wytrwać w nim. Jeśli jesteś biegaczem wyczynowym, znajdziesz tu poważne rady dotyczące zaawansowanego treningu (między innymi jak lepiej przygotować się do wyścigów i uniknąć kontuzji związanych z nadmiernym wysiłkiem). Weterani zawodów odkryją z kolei nowe pomysły w zakresie strategii stosowanych na trasie biegu, które w przyszłości przyniosą poprawę wyników.

Wznieś się ponad ograniczenia! Dzięki determinacji, cierpliwości i wytrwałości możesz stać się znakomitym biegaczem. Niezależnie od tego, jakie są Twoje umiejętności i jak wysoko mierzysz, powinieneś biegać inteligentnie, dbać o zdrowie i siłę, pilnować wagi, biegać w należytej kondycji, unikać kontuzji i czerpać z tego przyjemność.

W książce znajdziesz następujące zagadnienia:

  1. Rozciąganie, ćwiczenia wzmacniające i trening mieszany.
  2. Programy codziennego i cotygodniowego kilometrażu.
  3. Najaktualniejsze informacje na temat odżywiania.
  4. Treningi w skrajnym upale i na zimnie.
  5. Analizy kontuzji i ich leczenia.
  6. Motywacja i trening mentalny.
  7. Dobór odpowiedniego obuwia.
  8. Bieganie po czterdziestce.
  9. Tabela przewidywania wyników wyścigu.

Jeff Galloway należy do grupy młodych amerykańskich biegaczy, którzy na zawsze zmienili oblicze biegów długodystansowych, kreując prawdziwy boom na bieganie. To, co było sportem niewielu, stało się zajęciem milionów. W roku 1973 Galloway ustanowił rekord Stanów Zjednoczonych w biegu na 10 mil, a mając osiemnaście lat, zwyciężył w pierwszym Maratonie Atlanty. Był też pierwszym zwycięzcą wyścigu Atlanta Peachtree Road Race w roku 1970. W połowie lat 70. zaczął stosować program treningowy kładący nacisk na większą ilość odpoczynku i skrócenie tygodniowego kilometrażu w połączeniu z biegiem na dalekim dystansie co drugi tydzień. Mając trzydzieści pięć lat, przebiegł Maraton Houston-Tenneco z czasem 2:16. 

Razem
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednie
plock zaprasza na polmaraton dwoch mostow 01

Płock zaprasza na Półmaraton Dwóch Mostów

Następne
plan 12 km w 48 oraz 40 minut

Plan 12 km - w 40 oraz 48 minut

Powiązane artykuły

trening czyni mistrzai 01 01
Czytaj dalej

Reebok – TRENING CZYNI MISTRZA

Nasza bohaterka – Annie należy do czołówki najbardziej wysportowanych kobiet na ziemi. Czy jasno, czy ciemno, czy wiatr, śnieg, czy deszcz Annie zawsze znajdzie siłę, czas i sposób na trening...
ciesz sie bieganiem w warszawie i wygrywaj 01
Czytaj dalej

Ciesz się bieganiem w Warszawie i wygrywaj!

Adidas – oficjalny sponsor 38. PZU Maratonu Warszawskiego, pokazuje, że bieganie to ludzie, miejsca i ich dobra energia. Poczujcie to! Weźcie udział w konkursie #WHYIRUNWARSAW, przyjdźcie na specjalną strefę adidas na EXPO Sport&Fitness i na strefę na mecie, gdzie będzie można zrobić sobie profesjonalne zdjęcie na podium.