fbpx
240213 ADIDAS 0510 v2 RGB 300dpi scaled e1709285990855

Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego

adidas ogłosił rozpoczęcie ośmioletniej współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Z tej okazji, na sześć miesięcy przed rozpoczęciem Igrzysk w Paryżu, marka zaprezentowała spot z udziałem czwórki parasportowców – Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego. Wspólnie z adidas pokazują oni, co definiuje sportowca. Polscy parasportowcy od dawna udowadniają, że w sporcie nie ma dla nich granic – ciężko pracują, biją rekordy i zdobywają liczne medale. Marka adidas od lat konsekwentnie angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, stąd zawarcie umowy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim jest kolejnym istotnym krokiem, mającym miejsce tuż po ogłoszeniu współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. Ma to dla nas wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. Liczymy na to, że obecność paralimpijczyków w kampaniach reklamujących tę markę pomoże nam w promocji. Warto podkreślić, że adidas wspiera również Polski Komitet Olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej. Podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych.

– mówi Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

Wsparcie dla wszystkich sportowców ma wymiar społeczny i buduje świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. Dlatego też naturalnym krokiem było ogłoszenie współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim poprzez film, w którym występują czołowi polscy sportowcy – paraszermierka Kinga Dróżdż, paralekkoatleta Aleksander Kossakowski, parakajakarka Katarzyna Kozikowska i parapływak Kamil Otowski.

240213 ADIDAS 0739 v1 RGB 300dpi

    Porozumienie z Polskim Komitetem Paralimpijskim obejmuje wszystkie wydarzenia paralimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym: XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Paryż 2024, XIV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie Mediolan-Cortina 2026, XVIII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Los Angeles 2028 oraz XV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie (organizator zostanie ogłoszony w lipcu tego roku w Paryżu). W ramach umowy sponsorskiej adidas dostarcza zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paralimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej oraz podczas dekoracji medalowych na podium.

    Total
    0
    Shares

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Poprzednie
    medale 1080x1350 pl e1709126934824

    Poznajmy medale 18. Nationale-Nederlanden Półmaratonu Warszawskiego i New Balance Biegu na Piątkę

    Następne
    Konferencja 3 1

    X Ogólnopolska Konferencja Biegowa za nami

    Powiązane artykuły

    start on testuj przez 14 dni buty biegowe on running 12
    Czytaj dalej

    Start On – testuj przez 14 dni buty biegowe On Running

    Wbiegnij na wyższy poziom z nową parą butów On Running! Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z bieganiem, czy właśnie szykujesz się do kolejnego maratonu, musisz mieć pewność, że buty, w których biegasz są idealnie dobrane do twoich potrzeb!
    17milionowmetrow wspieramy fundacje pomocy dzieciom kolorowy swiat 01
    Czytaj dalej

    #17milionówMetrów – wspieramy Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat”

    Wyzwanie sportowe #17milionówMetrów - kolejna akcja zainicjowana przez Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” w Łodzi. Od 1 do 31 października tego roku Fundacja planuje zebrać łącznie 17 milionów metrów. Wyzwanie jest częścią tegorocznej IV edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów, która ma zwrócić uwagę społeczeństwa na codzienne problemy osób dotkniętych MPD, także podopiecznych Fundacji.