Tegoroczna edycja Biegu Rzeźnika zgromadziła na starcie dwa i pół tysiąca biegaczy i drugie tyle kibiców. Marka Merrell, partner festiwalu, zorganizowała strefę, w której uczestnicy mogli przetestować buty, skorzystać z profesjonalnego kinesiotapingu i innych atrakcji.
Choć marka Merrell kojarzona jest w Polsce przede wszystkim z butów hikingowych, teraz zaznacza swoją pozycję również w kategorii butów do biegania w terenie. Obecność na jubileuszowym X Festiwalu Biegu Rzeźnika była pierwszym tego typu wydarzeniem, w którym marka wzięła udział. Dzięki temu pokazała się społeczności biegowej nie tylko poprzez doskonale dopracowane produkty, ale także oferując dodatkowe usługi dla uczestników.
Test jakości w terenie
Uczestnicy wydarzenia mieli unikalną okazję przetestować najnowszy model butów, Agility Peak 5. Buty można było wypożyczyć na jeden dzień lub na czas biegu. Zainteresowanie było ogromne, niektórzy biegacze zdecydowali się pokonać w nich nawet 94 km. W butach szczególnie doceniana była amortyzacja, przyczepność i komfort.
Uczestnicy w centrum zainteresowania
W strefie marki codziennie obecny był fizjoterapeuta, wykonujący kinesiotaping, który wspomaga regenerację mięśni i pomaga zapobiegać kontuzjom. Dodatkowo po biegu można było odpocząć i zregenerować siły w strefie relaksu, co było doskonałą okazją do budowania relacji i wzmacniania biegowej społeczności. Tym, którym było mało rywalizacji, mogli dodatkowo sprawdzić się w przygotowanych grach outdoorowych.
Poza tym zwycięzcy 2 biegów: Maraton Rzeźnika i Rzeźniczek otrzymali buty Agility Peak 5 jako dodatkową nagrodę.
Co dalej?
Jubileuszowy X Festiwal Biegu Rzeźnika potwierdził, że wydarzenie to jest jednym z najważniejszych w kalendarzu biegów terenowych. W sumie odbyło się siedem biegów dla dorosłych na dystansach od 5 do 175 kilometrów oraz zawody dla dzieci w pięciu kategoriach wiekowych. Dziękujemy wszystkim uczestnikom, kibicom, wolontariuszom i partnerom za wspaniałą atmosferę i niezapomniane chwile. Do zobaczenia za rok!