Recode Running jest nowym trendem, który rewolucjonizuje podejście do sportu. Przyświeca mu stworzona przez adidas najnowsza wersja jednego z najlepszych na świecie buta biegowego – Ultraboost 19. Recode Running to lifestylowa propozycja zarówno dla dla tych, którzy biegają od dawna, jak i tych, którzy nigdy do biegania nie potrafili się przekonać. Nowy trend przenosi uwagę z kilometrów, czasów i wyników na samo doświadczenie towarzyszące biegaczowi, a cel wcale nie kończy się na mecie.
Bieganie stało się bardziej demokratyczne i kreatywne.
New Runnerzy to ludzie, którzy swoim bieganiem chcą lepiej poznać otaczający ich świat, a nawet go zmieniać. Biegają w nietypowych częściach miasta, nietuzinkowych lokalizacjach albo w szczytnym celu, np. przy okazji zbierając śmieci. Zamiast zawodów wybierają gry miejskie, a rywalizację zmieniają w zabawę.
Nowy ULTRABOOST powstał właśnie dla nich. ULTRABOOST 19 został stworzony w oparciu o szeroki feedback społeczności profesjonalnych runnerów, designerów i projektantów. Dzięki takiej współpracy, uzyskano model zapewniający większy niż kiedykolwiek zwrot energii, którą można teraz przeznaczyć na pobudzenie własnej fantazji w bieganiu. Wszystko zostało zamknięte w haśle kampanii – Rethought, Recoded, Reboosted.
Kampania Recode Running to zaproszenie skierowane do wszystkich, by wspólnie wyzwolili kreatywność i zrewolucjonizowali kulturę biegania. Pokazuje, że jak każdy sport, bieganie wciąż ewoluuje dzięki inspirującym ludziom! – podsumowuje projekt Phillip Schapitz, Director Communications w adidas Running.
Niebawem na rynku pojawi się kolejna wersja kolorystyczna ULTRABOOST 19 – Inline, która będzie dostępna >>>TUTAJ. Z tej okazji adidas planuje szereg aktywności w Warszawie, skupionych wokół New Running jako rewolucyjnego zwrotu w kulturze biegania.