Korzystaj wygodnie z naszego serwisu dzięki najnowszej aplikacji mobilnej dostępnej na Twojego Iphone’a i I’Pada!

Zamknij
Przemysław Niemczuk

Przemysław Niemczuk

Założyciel i redaktor naczelny TreningBiegacza.pl, krzewiciel kultury fizycznej wśród najmłodszej części społeczeństwa - nauczyciel.

Założyciel i redaktor naczelny TreningBiegacza.pl, krzewiciel kultury fizycznej wśród najmłodszej części społeczeństwa - nauczyciel.
Czytaj więcej

Polar v800 - czy zegarek może zastąpić trenera?

Polar. Od tego zaczęła się moja fascynacja urządzeniami pomiarowymi dla biegaczy. Model RS 200sd te ładnych kilka lat temu stanowił obiekt westchnień dla wielu ambitnych amatorów mojego pokroju, a czy dziś, za sprawą galopującego rozwoju technologii i stosowanych w zegarkach rozwiązań, stanowi przeżytek minionych czasów? Wszak tego oczekujemy od producentów: ulepszeń, poprawy precyzji pomiarów, nowych rozwiązań, które przybliżą nas do realizacji naszych, już nie tylko biegowych jak się okazuje celów. Czy jest to realizowane w nowych modelach, czy możemy liczyć na coś więcej niż dekadę temu. Skonfrontujmy przeszłość z teraźniejszością. Nadchodzi nowe - Polar v800.

Czytaj więcej

TomTom Runner2 Cardio + Music - test multidyscyplinarnego zegarka

Jeszcze nie tak dawno wychodząc na trening zabieraliśmy ze sobą telefon - bo jakoś tak nie fajnie biec dwie godziny i nie słuchać muzyki/książki. Plecak, bo telefony są już tak duże, że nie mieszczą się do żadnej biegowej kieszonki. Słuchawki, z reguły na długim kablu, które ograniczają ruchy. No i zegarek, bo bez tego ani rusz. Z jednej strony zmierzamy ku gigantyzmowi (telefony), jednak za sprawą testowanego TomTom Runner2 Cardio + Music dostrzegam światełko w tunelu, bo trend ulega zmianie i widzę kierunek minimalizmu absolutnego. Zegarek z GPS, pomiarem tętna bez belta, dyskiem o pojemności 3GB na muzykę/książki no i bezprzewodowe słuchawki. Brakuje mi już tu tylko wbudowanego telefonu, ale to pozostaje pewnie kwestią czasu.

Czytaj więcej

Kompresja strefowa - test skarpet od OS1st

Na temat biegania napisano już setki, jeśli nie tysiące książek. W wielu z nich rozprawia się na temat stosowania kompresji w treningu biegacza i niestety dość często te opinie nawzajem się wykluczają. Jedni autorzy określają boom na kompresję mianem oszustwa i efektu placebo, z kolei inni upatrują w niej panaceum na różnego rodzaju dolegliwości i sposób na przyspieszoną regenerację potreningową. Ale kto w tym sporze ma właściwie rację?

Nasze ciasteczka nie zawierają glutenu! Polityka prywatności cookies - zezwól jesli się zgadzasz.