Korzystaj wygodnie z naszego serwisu dzięki najnowszej aplikacji mobilnej dostępnej na Twojego Iphone’a i I’Pada!

Zamknij
Jarosław Cieśla

Jarosław Cieśla

Biega, bo jak twierdzi wtedy życie smakuje inaczej. Biega z żoną, gdyż uważa, że swoją pasję wspaniale jest dzielić z najlepszym przyjacielem.

Biega, bo jak twierdzi wtedy życie smakuje inaczej. Biega z żoną, gdyż uważa, że swoją pasję wspaniale jest dzielić z najlepszym przyjacielem.
Czytaj więcej

Ocena zakresu ruchu biegacza - co może powiedzieć fizjoterapeuta?

Bieganie jest łatwe. Po prostu zakładamy buty, odpowiednie ciuchy i... zaczynamy biec. te osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z bieganiem często właśnie w ten sposób postrzegają tę dyscyplinę. Później jeśli chcą wziąć udział w zawodach, zapisują się do klubów, teamów, korzystają też z rad trenerów skupiając się głównie na jak najlepszym przygotowaniu do startu. Oczywiście zaczyna się dbanie o odpowiednią dietę, przyjmowanie suplementów, nawadnianie itp.

Czytaj więcej

Wydolność - jak pokonywać długie dystanse? Kilka istotnych zasad

Założeniem każdego biegacza - nieważne czy profesjonalisty, czy też amatora - to móc coraz szybciej pokonywać dany dystans. Co ważne, nie na ,,oparach", czyli ostatkiem sił wbiegając na metę na ,,czworaka", tylko w coraz lepszej kondycji i bez utraty wewnętrznego poczucia komfortu biegu. Jendak osiągnąć taki poziom to prawdziwa sztuka. Czy wykonalna dla każdego? Jeśli potrafisz się zaangażować, jesteś cierpliwy i umiesz wyciągać wnioski, a przy tym korzystasz ze sprawdzonych sposobów, które pozwolą na realizację celu - to staje się możliwe.

Czytaj więcej

"Doładowanie" w biegowym treningu - jak to ogarnąć? Suplementacja Run&Bike

Każdy kto zaczął trenować wie, jak ważne jest pobudzanie organizmu do wysiłku. Utrzymanie zakładanego tempa podczas biegu czy też jazdy na rowerze, jest priorytetem. Kiedy zaczyna brakować sił wtedy pożądany jest ,,zastrzyk" energii, który pozwoli Ci wejść ponownie na wyższe obroty. Nie zawsze banany, cytrusy czy też czekolada są właściwym wyborem - mogą okazać sie niewystarczające, a ponadto nie każdy organizm radzi sobie z ich przyswajalnością w trakcie ruchu. Problemy żołądkowe czy sygnały ze strony jelita, mogą skutecznie zniweczyć dłuższy trening. Jeśli występuje problem z wchłanianiem, to taki mały szczegół może wytrącić nas z rytmu biegowego.

Nasze ciasteczka nie zawierają glutenu! Polityka prywatności cookies - zezwól jesli się zgadzasz.