Korzystaj wygodnie z naszego serwisu dzięki najnowszej aplikacji mobilnej dostępnej na Twojego Iphone’a i I’Pada!

Zamknij
Bartłomiej Falkowski

Bartłomiej Falkowski

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, biegacz i trener. Biega dla życiówek, nie dla endorfin.

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, biegacz i trener. Biega dla życiówek, nie dla endorfin.
Czytaj więcej

​Jak zaplanować starty kontrolne i osiągnąć największe korzyści? Wszystko to, o czym musisz wiedzieć

Podczas przygotowań do najważniejszych startów poza treningiem „skrojonym na miarę”, dietą i zaplanowanym odpoczynkiem bardzo ważne jest uwzględnienie startów kontrolnych. Taki bieg pozwala sprawdzić postępy treningowe, zaplanować dalsze przygotowania a także przetestować taktykę biegu. Aby jednak taki test był miarodajny musi odbyć się w określonych warunkach.

Czytaj więcej

Jak modyfikować treningi w niekorzystnych warunkach pogodowych i terenowych? Kilka istotnych zasad

Niezależnie od tego czy plan treningowy pochodzi z portalu biegowego, jest stworzony przez trenera lub samodzielnie przez biegacza pewne jest jedno. Nigdy nie da się go zrealizować w stu procentach jeśli obejmuje on kilkanaście tygodni. Zła pogoda, ukształtowanie terenu. Te czynniki mogą znacząco wpłynąć na możliwość wykonania bardziej wymagających treningów. Poniżej znajdują się wskazówki jak mimo to przeprowadzić wartościowy trening.

Nasze ciasteczka nie zawierają glutenu! Polityka prywatności cookies - zezwól jesli się zgadzasz.