fbpx

Kultura organizacyjna TreningBiegacza.pl

[tdc_zone type=”tdc_content”][vc_row full_width=”” tdc_css=”eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLXRvcCI6IjgwIiwibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjgwIiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJsYW5kc2NhcGUiOnsibWFyZ2luLXRvcCI6IjUwIiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJsYW5kc2NhcGVfbWF4X3dpZHRoIjoxMTQwLCJsYW5kc2NhcGVfbWluX3dpZHRoIjoxMDE5LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tdG9wIjoiNTAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3NjgsInBob25lIjp7Im1hcmdpbi10b3AiOiI1MCIsImRpc3BsYXkiOiIifSwicGhvbmVfbWF4X3dpZHRoIjo3Njd9″][vc_column][tdm_block_column_title title_text=”TmFzemUlMjB3YXJ0byVDNSU5QmNpJTIwaSUyMGt1bHR1cmElMjBvcmdhbml6YWN5am5h” title_size=”tdm-title-bg” tdc_css=”eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjEwIiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJsYW5kc2NhcGUiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sImxhbmRzY2FwZV9tYXhfd2lkdGgiOjExNDAsImxhbmRzY2FwZV9taW5fd2lkdGgiOjEwMTksInBvcnRyYWl0Ijp7Im1hcmdpbi1ib3R0b20iOiItMTAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3NjgsInBob25lIjp7Im1hcmdpbi1ib3R0b20iOiItMTAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBob25lX21heF93aWR0aCI6NzY3fQ==” content_align_horizontal=”content-horiz-center” tds_title=”tds_title3″ tds_title2-line_alignment=”0″ tds_title2-hover_line_width=”120″ tds_title2-line_space=”29″ tds_title2-line_width=”100″ tds_title3-subtitle_text=”” tds_title3-line_height=”0″ tds_title3-f_title_font_family=”521″ tds_title3-f_title_font_weight=”600″ tds_title3-f_title_font_size=”eyJwaG9uZSI6IjI4In0=” tds_title3-f_title_font_line_height=”eyJwaG9uZSI6IjM0cHgifQ==”][tdm_block_column_title title_text=”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” title_size=”tdm-title-md” tdc_css=”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″ content_align_horizontal=”content-horiz-left” title_tag=”h4″ tds_title1-title_color=”#333333″ tds_title1-f_title_font_family=”521″ tds_title1-f_title_font_size=”eyJhbGwiOiIyNiIsInBvcnRyYWl0IjoiMjIiLCJwaG9uZSI6IjIwIn0=” tds_title1-f_title_font_line_height=”eyJhbGwiOiIzNnB4IiwicG9ydHJhaXQiOiIzMnB4IiwicGhvbmUiOiIzMHB4In0=”][vc_row_inner][vc_column_inner][td_block_text_with_title]

Samoedukcja jest, bardzo mocno w to wierzę, jedynym rodzajem edukacji, jaka istnieje. Isaac Asimov

[/td_block_text_with_title][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Po co ta poniższa lista?

Chcemy, abyś w pracy czuł się dobrze. Przebywał z ludźmi, których lubisz, którzy wyznają podobne do Ciebie ideały i podejście do samej pracy. Dlatego akceptacja poniższych warunków jest konieczna, aby z nami pracować. Przeczytaj i spróbuj się zmierzyć z poniższymi wytycznymi i sam sobie odpowiedz na pytanie, czy pasujesz do nas.

[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_title title_tag=”h4″ block_template_id=”td_block_template_5″ custom_title=”Nieustanny głód rozwoju” f_header_font_size=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Co się kryje pod tym sformułowaniem?

Jesteśmy wiecznie “głodni”. To, co już wiemy i co potrafimy, nam nie wystarcza i nigdy nie będzie wystarczać. Jesteśmy dla siebie nawzajem napędem do działania i paliwem do dalszego rozwoju.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

  • wysoko stawiasz sobie poprzeczkę
  • chcesz tworzyć coś wielkiego, być tego częścią i mieć w tym swój udział
  • lubisz poszukiwać wciąż nowych rozwiązań i eksperymentować
  • chcesz coraz lepiej poznawać i rozumieć siebie, by stawać się każdego dnia coraz lepszym
  • z pokorą patrzysz na siebie i widzisz, jak wiele jeszcze musisz się nauczyć
  • chcesz się uczyć od najlepszych i przy nich wzrastać
  • rozumiesz to, że aby stawać się coraz lepszym specjalistą w swojej dziedzinie, musisz również rozwijać się poza godzinami pracy (np. czytać książki branżowe w swoim “wolnym czasie”)
  • akceptujesz to, że “jedyną rzeczą stałą w biznesie jest… zmiana”

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • każdy z pracowników może na koszt firmy kupować książki, które go rozwijają oraz organizacja zwraca połowę kosztów w szkoleniach branżowych
  • każdy z pracowników regularnie odbywa sesje coachingowe z Przemkiem, by lepiej poznawać swoje mocne strony i rozwijać swoje naturalne talenty
  • regularnie na cotygodniowym spotkaniu dzielimy się tym, czego nowego się nauczyliśmy, co przeczytaliśmy etc.

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • nie lubisz zmian – wolisz, żeby było “po staremu”
  • panikujesz, gdy coś wykracza poza utarte schematy
  • lubisz siebie “takiego, jakim jesteś”, i nie uważasz, byś potrzebował się zmieniać czy coś w sobie poprawiać
  • uważasz, że nie musisz rozwijać się zawodowo poza godzinami pracy
  • ważniejsze jest dla Ciebie robienie dobrego wrażenia niż bycie autentycznym sobą
[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_title title_tag=”h4″ custom_title=”Odpowiedzialność za firmę i za to, co robimy” block_template_id=”td_block_template_5″ f_header_font_size=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Co się kryje pod tym sformułowaniem?

Firmę traktujemy jako coś naszego, jak coś, czego jesteśmy współwłaścicielami. Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy się przyjmować odpowiedzialności.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

  • wolisz robić (działać), niż narzekać
  • nie składasz nierealnych obietnic, a złożonych dotrzymujesz (można na Ciebie liczyć)
  • gdy coś Ci nie pasuje, po prostu to zmieniasz, zamiast marudzić
  • akceptujesz porażki na swojej drodze, podnosisz się po każdym upadku i wyciągasz z niego wnioski
  • chcesz mieć pracę, która w dużym stopniu będzie nadawać sens Twojemu życiu
  • potrafisz sam się motywować i utrzymywać efektywność bez nadzoru

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • mamy żelazną zasadę, że nigdy nie karamy za popełnione błędy

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • akceptujesz to, co wydaje Ci się niewłaściwe lub niewygodne (lub wolisz udawać, że tego nie widzisz), zamiast aktywnie działać, by to zmienić
  • traktujesz pracę wyłącznie jako miejsce zarabiania pieniędzy, a Twoje “prawdziwe życie” zaczyna się po pracy
  • unikasz jak ognia popełniania błędów, nie chcesz przyznawać się do porażek, a gdy zauważysz błąd, to w pierwszej kolejności szukasz kogoś, kogo mógłbyś za ten błąd obciążyć winą
  • robisz tylko tyle, ile musisz i co zostanie Ci “pokazane palcem”
  • potrzebujesz nadzoru, by efektywnie pracować
  • chcesz traktować pracę z nami jako coś “tylko na chwilę” (jako krótki przystanek w karierze)
  • nieustannie musisz przepraszać za te same błędy, nie wyciągasz z nich wniosków, nie podejmujesz trudu pracy nad sobą
[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_title title_tag=”h4″ custom_title=”Wzajemne wsparcie i pomoc” block_template_id=”td_block_template_5″ f_header_font_size=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Co się kryje pod tym sformułowaniem?

Pomoc innym jest dla nas oczywista. Budujemy środowisko pozbawione rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

  • zdecydowanie wolisz współpracować, niż rywalizować
  • chcesz pracować wśród ludzi, których lubisz, którym ufasz i na których pomoc możesz liczyć
  • nie obawiasz się prosić o pomoc i jej udzielać

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • tworzymy środowisko wolne od rywalizacji między pracownikami (nie ma u nas konkursów na “najlepszego pracownika”, a pracownicy na tych samych stanowiskach otrzymują równe wynagrodzenia)
  • każdy pracownik codziennie uczestniczy w spotkaniu swojego zespołu, by podzielić się bieżącymi wyzwaniami i otrzymać potrzebne wsparcie i pomoc

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • lubisz rywalizować z innymi pracownikami i błyszczeć na ich tle
  • masz tendencję do przypisywania sobie zasług i robienia wokół siebie zamieszania
  • masz poważne trudności z proszeniem o pomoc i wszystko wolisz robić sam
  • traktujesz innych ludzi jako środek do osiągania swoich celów
  • czujesz się lepszy od innych i patrzysz na niektóre osoby z góry
[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_title title_tag=”h4″ custom_title=”Cechujesz się otwartością” block_template_id=”td_block_template_5″ f_header_font_size=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Co się kryje pod tym sformułowaniem?

Mówimy wszystko wprost. Bez owijania w bawełnę, potrafimy artykułować własne odczucia, zachowując przy tym kulturę i rozumiejąc, że robimy to dla dobra zespołu.

Brak otwartości blokuje kreatywność, szybkie działanie i potencjał zdolnych ludzi. To prawdziwy zabójca. Jack Welch.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

  • zdecydowanie wolisz być szczery niż dyplomatyczny
  • nie lubisz ściemy, hipokryzji i wybielania się
  • chcesz pracować z ludźmi, którym możesz szczerze powiedzieć o wszystkim, nawet o rzeczach trudnych
  • nie boisz się przyjmować krytyki, bo wiesz, że ona wynika z życzliwości i chęci tworzenia czegoś razem
  • lubisz wyrażać swoją opinię, a na jej poparcie masz garść argumentów, a nie tylko „tak, bo tak”
  • potrafisz poprosić o pomoc, gdy tego potrzebujesz, nie bacząc na opinie innych
  • podważanie rzeczywistości i wiara, że zawsze można coś zrobić lepiej leży w twojej naturze i nie boisz się tego głosić
  • nazywanie fuszerki fuszerką i mówienie prosto „z mostu” nie sprawia ci trudności
  • uważasz, że otwartość popłaca, bo wprowadza ład oraz przyspiesza rozwój
  • masz specyficzne (pasujące do naszego) poczucie humoru, jesteś gotów śmiać się z siebie i nie boisz się też życzliwie żartować z innych osób

W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

  • odrzucamy formalny styl wypowiedzi i niepotrzebne konwenanse
  • każdy z pracowników ma możliwość zwrócenia uwagi na dowolny temat każdej osobie w firmie, włącznie z szefostwem – zawsze będzie to traktowane jako przejaw dbałości o firmę i jej rozwój oraz odpowiednio nagradzane
  • czujemy się ze sobą swobodnie, wszyscy w firmie jesteśmy po imieniu, traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem, ale bez niepotrzebnego tworzenia dystansu

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • wolisz być dyplomatyczny niż szczery
  • masz poważne trudności z przyjmowaniem informacji zwrotnej i traktujesz krytykę jako atak na siebie
  • nie lubisz śmiać się z siebie i drażnią Cię żarty, które Ciebie dotyczą
  • lubisz trzymać buzię na kłódkę, bo nie chcesz nikogo urazić
  • nie reagujesz na „złą jakość”
  • łagodzisz złe wiadomości i unikasz niezręcznych tematów
  • nie potrafisz się przyznać do błędu
  • błędnie rozumiesz lojalność wobec współpracowników i wolisz im nie zwracać uwagi na ich błędy, z których mogą nie zdawać sobie sprawy, wolisz to przemilczeć, zamiast przegadać i spróbować rozwiązać problem
  • uważasz, że praca to nie jest miejsce na żarty i jesteś tak bardzo “ą–ę”, że oburzasz się i wychodzisz z pokoju, gdy w rozmowie padnie słowo “dupa” :–)
[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_title title_tag=”h4″ block_template_id=”td_block_template_5″ f_header_font_size=”30″ custom_title=”Szanujesz nasze zasady gry”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][td_block_text_with_title]

Co kryje się pod tym sformułowaniem?

To jak będziemy ze sobą grać? Mamy na to swój sposób, który jasno określa nasz styl.

  1. Bądź skłonny wspierać nasz cel ostateczny, nasze wartości, zasady i cele pośrednie.
  2. Wypowiadaj się w dobrym celu. Jeśli dane słowa czemuś nie służą, nie mów ich. Żadnego wprowadzania kogoś w błąd, żadnego usprawiedliwiania ani bronienia.
  3. Jeśli z czymś się nie zgadzasz lub czegoś nie rozumiesz, zadawaj pytania wyjaśniające. Nie wprowadzaj nikogo w błąd i dąż do tego, by właściwie zrozumieć drugą stronę.
  4. Bierz na siebie tylko takie zobowiązania, które jesteś skłonny i zamierzasz dotrzymać.
  5. Jeśli nie możesz dotrzymać danego zobowiązania, jak najszybciej powiadom o tym właściwą osobę. Przy pierwszej stosownej okazji wyjaśnij całą sytuację.
  6. Gdy coś nie działa, najpierw przyjrzyj się systemowi i zastanów się, jakie poprawki należałoby w nim wprowadzić, po czym oparte na systemie rozwiązania zaproponuj osobie, która może coś z tym zrobić.
  7. Bądź odpowiedzialny. Żadnego obwiniania, bronienia się, usprawiedliwiania i przynoszenia wstydu.
[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row][/tdc_zone]

Krok 1/5 - BIEGACZ
Opowiedz jakie masz cele a powiemy Ci jak długo pożyjesz...

Chcesz wiedzieć, jak Twoje bieganie wpływa na długość Twojego życia? Odpowiedz na kilka pytań, a odkryjesz, ile lat możesz zyskać dzięki swoim nawykom biegowym! Rozpocznij quiz teraz!

Krok 1/5 - BIEGACZ

Jak długo biegasz?

wybierz opcje poniżej

Jak często biegasz?

wybierz opcje poniżej

Bieganie jest najprostszym sposobem na ruch

Pamiętaj jednak, że jak większość sportów bieganie bez odpowiedniego planu i przygotowania może prowadzić do znięchęcenia i kontuzji.

Rozpocznij przemianę od Zera do Runnera w drodze po zdrowe życie.
Dołączam do programu