fbpx
Informacje prasowe

„TOMORROW IS YOURS”. Marka outdoorowa Salomon w nowej, świeżej odsłonie

Uwolnij swój potencjał! Doświadczaj energii płynącej ze sportu uprawianego w outdoorze! Myśl odważnie o przyszłości! Taki kierunek przyświeca…
Salomon: Tomorrow Is Yours

Uwolnij swój potencjał! Doświadczaj energii płynącej ze sportu uprawianego w outdoorze! Myśl odważnie o przyszłości! Taki kierunek przyświeca marce Salomon, która pragnie jeszcze bardziej zainspirować młodych entuzjastów aktywności uprawianej w otoczeniu natury.

Salomon, globalny producent odzieży i sprzętu sportowego, inspiruje nowe pokolenie fanów outdooru. Kampania z hasłem przewodnim „Tomorrow is yours”, ma ośmielić młode osoby do szukania najlepszej wersji siebie. Marka przekonuje również, że każdy z nas może odegrać rolę w kształtowaniu pozytywnej przyszłości – takiej, jaką byśmy chcieli, aby była.

„Jako marka wierzymy, że sporty outdoorowe oraz kontakt z naturą, mogą poprawić jakość życia ludzi i uczynić nas wszystkich lepszymi” – mówi Franco Fogliato, prezes i dyrektor generalny Salomon. I dodaje:„Nasza firma została stworzona przez ludzi, którzy podchodzą do każdego dnia z odważnym, ciekawym nastawieniem oraz przekonaniem, że wszyscy mamy moc sprawczą. Wierzymy, że ten nowy kierunek marki przemawia do rosnącej liczby młodych entuzjastów outdooru, którzy wierzą, że mogą zrobić to samo.”

Niezależne badania wykazały, że aktywność fizyczna i przebywanie na łonie natury przynoszą znaczące korzyści dla zdrowia psychicznego i fizycznego. Zdają sobie z tego sprawę ludzie młodzi, zwłaszcza ze środowisk miejskich i podmiejskich, wśród których w ostatnich latach sporty outdoorowe bardzo zyskują na popularności.

Kampania „Tomorrow is yours” przedstawia naturę jako miejsce do rozwoju, poznawania siebie i osób o podobnych pasjach. Podkreśla również ważny aspekt ochrony przyrody. Komunikację tę Salomon kieruje w dużej mierze do sportowców-amatorów, jednak nie rezygnuje także ze wspierania sportu profesjonalnego.

„Staramy się zainspirować młodych ludzi do poznawania sportów outdoorowych. Jednak nie zapominamy, że Salomon jest przede wszystkim marką sportów wyczynowych” – mówi Fogliato, który sam jest również zapalonym biegaczem i narciarzem. „Wszystkie nasze produkty będą nadal projektowane w taki sposób, aby sprawdzały się w najbardziej wymagających warunkach sportowych na świeżym powietrzu. W tej kwestii nigdy nie pójdziemy na kompromisy.”

Podziel się swoją przygodą w outdoorze

Film promujący nowe hasło marki Salomon, doskonale oddaje emocje towarzyszące aktywności w naturze. Widz przenosi się z miejskich ulic i barów na górskie szlaki. W filmie występują tancerze i 10 ambasadorów Salomona m.in. snowboardzistka Tess Coady, ultramaratończycy Courtney Dauwalter i Francois D’haene, narciarka klasyczna Jessie Diggins, zawodniczka narciarstwa alpejskiego Marta Bassino oraz biegacze Anaïs Quemener i Maximilian Zeus. 

Twórcy kampanii już teraz motywują społeczność sportowców do dzielenia się w mediach społecznościowych swoimi pierwszymi doświadczeniami z outdoorem. Inspiracje można śledzić pod hashtagiem #TomorrowIsYours.

Jako jedna z pierwszych dała przykład Jessie Diggins, amerykańska biegaczka narciarska, mistrzyni olimpijska, która opublikowała relację ze swojego trekkingu w wysokich górach w okolicach Chamonix. W akcję włączają się również pracownicy marki Salomon, którzy próbują nowych aktywności w outdoorze. A pomysłów jest mnóstwo! Niektórzy zabrali swoich przyjaciół z niepełnosprawnościami na wspólną przejażdżkę rowerem MTB. Inni sprzątali rzeki lub po raz pierwszy próbowali przygody z paralotniarstwem!

Nowa odsłona logotypu marki Salomon

Transformacja logotypu marki Salomon.
Transformacja logotypu marki Salomon.

Odświeżony został również logotyp oraz monogram marki Salomon. 

„Ta nowa identyfikacja wizualna jest manifestacją obecnych zmian, a przy tym podkreśla wierność historii marki”– mówi Davd Farcot, dyrektor kreatywny  Salomon Snow Sports. „Ostateczny projekt wydaje się tak naturalny i oczywisty, że może być dla niektórych osób mało zauważalny. W rzeczywistości jest to najlepszy efekt, na jaki właśnie liczyliśmy”.

Nowy monogram „S” i logotyp „Salomon” pojawią się oficjalnie w sezonie jesień/zima 2022-23. Dotychczas dyskretnie zaprezentowały się w ekskluzywnej kolekcji Blue Fire Collection w styczniu 2022 roku. Uważni fani mogli zauważyć je także na nartach i deskach snowboardowych marki Salomon, podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. 

Produkty Salomon dostępne są na www.salomon.com

Czy mój wpis Ci w jakiś sposób pomógł?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić artykuł!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Razem
0
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni wpis
21. Poznań Maraton już za 30 dni!
Następny wpis
44. Maraton Warszawski już w ten weekend!

Powiązane artykuły

Opinie

Dołącz do takich jak Ty!

Dołącz do ludzi takich jak Ty, którzy już nam zaufali i zostali biegaczami!

  • Podczas 10 tygodni udało mi się poprawić bazę tlenową z 32 do 35, znaleźć swoją odskocznię od trudności życia codziennego bez szwanku dla zdrowia  i jestem przekonana, że nie zrobiłabym tego bez programu Od zera do runnera przy nieocenionym wsparciu naszej grupy na Discordzie.
    Urszula - od zera do runnera

    Urszula

    Suwałki
  • Już miałem rzucić bieganie. Chciałem dać sobie z nim spokój, ale trafiłem do Was. Powiedziałem sobie spróbuję jeszcze raz od zera i okazało się, że to strzał  w dziesiątkę. Po marszach  bóle minęły, a co najważniejsze czuję w tych miejscach  włożoną pracę na treningach.
    IMG 20241026 230234 scaled e1730212654169

    Edward

    Ryczywół (wielkopolskie)
  • Program bardzo mi się podoba. Zachęciło mnie to że trwa 52 tygodnie (przerobiłam już kilka programów typu „przebiegnij 5 km w 5 tygodni” i zawsze na początkowych etapach się wypalałam – po prostu to była zbyt intensywna aktywność niedostosowana do moich możliwości). A w tym przypadku to rozłożenie intensywności wydaje mi się kluczowe.
    Marta OZDR

    Marta

    Warszawa
plany treningowe

Masz pytania? Mamy odpowiedzi.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące biegania.

Ile biega amator?

Wyjdźmy od tego, aby ustalić, kto to jest amator.

Amator to każda biegająca osoba, która nie żyje z biegania. A więc i ta, która dopiero zaczyna, jak i ta, która biega 2:30 maraton. Różne również będą treningi tych osób. Ten, który zaczyna biegać, będzie 10-15 kilometrów tygodniowo, a bardzo zaawansowany biegacz może przekraczać i 150 na tydzień.

Ile powinno się biegać na początku?

W pierwszych tygodniach staraj się nie biegać więcej niż od około 8 do 15 kilometrów tygodniowo z podziałem na 3 lub 4 jednostki treningowe. Z czasem, gdy poczujesz się silniejszy i sprawniejszy stopniowo wydłużaj kilometraż.

Jak oddychać w czasie biegu?

Polecam Ci książkę Tlenowa przewaga, gdzie jest bardzo dobrze udokumentowane, dlaczego powinno oddychać się nosem w trakcie biegania, spania i dowolnej innej aktywności fizycznej.

Więcej przeczytasz także w naszym artykule „Jak oddychać podczas biegania?

Jak przebiec swoje pierwsze 5 km?

Gorąco Cię zachęcam do wybrania planu treningowego dla początkujących i trenowania zgodnie z jego wytycznymi. Może sprawdzić się plan https://treningbiegacza.pl/artykul/plany-treningowe-na-5km-z-dodatkowa-aktywnoscia-i-silownia

    Ile powinno się biegać na początku?

    Zakładam, że jeszcze nie biegasz i dopiero chcesz zacząć. Gorąco polecam Ci zapisanie się do naszego newslettera, aby otrzymać roczny plan treningowy dla początkujących.

    Link do zapisu.

    Jak zacząć biegać od zera?

    Na początku oceń swój stan. Podejdź do tego bardzo świadomie i odpowiedzialnie, aby nie zrobić sobie krzywdy. Kiedy ostatnio podejmowałeś ostatnią aktywność fizyczną, ile ważych i ile masz wzrostu. Czy Twoje BMI jest w normie, czy raczej mocno odbiega od normy.

    Gdy będziesz w stanie określić swój stan, łatwiej Ci przyjdzie wybór odpowiedniego planu treningowego. W zależności od swojej obecnej formy wybierz taki, który będzie delikatnym wyzwaniem, ale nie będzie sprawiać, że po każdym treningu będziesz wracać do domu półprzytomny. Link do planów treningowych.

    Jak zacząć biegać, gdy się nie ma kondycji?

    Powoli i bez pośpiechu. Kondycja przyjdzie sama, pod warunkiem, że nie będziesz przeciążać swojego organizmu, który ma swoje limity.

    Zacznij od marszobiegu. Minutę idź, minutę biegnij. Powtórz to 7-10 razy na jednym treningu i wykonaj taki trening 3 razy w tygodniu przez najbliższe 5 tygodni. Bardzo szybko dostrzeżesz pozytywne objawy poprawy kondycji.

    Jakie tempo biegu dla początkujących?

    Adekwatne do Twojej obecnej kondycji. Jeśli nie jesteś w stanie biec bez przystanku i zaczerpnięcia tchu przez minutę, to bez sensu jest gnanie na łeb na szyję. Obierz takie tempo, aby swobodnie przy tym móc rozmawiać. Nazywa się to tzw. tempem konwersacyjnym. Jesteś w stanie biec i coś tam przy okazji mówić. Jeśli od razu brakuje Ci tchu w płucach, zwalniasz.

    Na początku nawet nie przejmuj się jednostkami typu 5 min/km, czy 25 sekund na 100 metrów. Na to przyjdzie czas.

    Masz pytania?

    Napisz do nas

      Czy mój wpis Ci w jakiś sposób pomógł?

      Kliknij gwiazdkę, aby ocenić artykuł!

      Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

      Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

      Rozpocznij przemianę od Zera do Runnera w drodze po zdrowe życie.
      Dołączam do programu